esmaspäev, mai 09, 2005
Bring me little muffins
kell viis hommikul on juba väga valge. see selgus peale mõnusat pidu kukus.

mere ääres on päikese käes soe. kui on piknik ja pere ja emadepäev.

magada on ka mõnus. ärgata pole mõnus akna taga hulluva perekonna peale, kes äratamise eesmärgil meeleheitllkult akent purustada üritab.

busters on mõnus. skaa on mõnus. tahaks folgile juba ja tantsida ja möllata.

maasikad on ka mõnusad. ja üldse mitte kevadelekohase plastmassi maitsega vaid magusad ja suured ja tumepunased.

ma pole vist siiski veel vanur.

Sildid: , , , , , ,

postitas Katrjuss kell 00:26  
4 Comment:
  • At 15 mai, 2005 13:53, Anonymous Anonüümne ütles…

    höhöhöhööö!!!
    lootused lootused!

     
  • At 15 mai, 2005 14:06, Anonymous Anonüümne ütles…

    ju littl..
    kui sina juba kopitad, olen mina ikka veel nooruslik ja vihun vanadekodus kaunitarmeestega tantsu. sina võid seda vaid oma käimisraamiga vihtuda.
    wöhähähähähähä!

     
  • At 18 mai, 2005 21:10, Anonymous Anonüümne ütles…

    mina vihun sind oma käimisraamiga peksta. :P

     
  • At 19 mai, 2005 12:18, Anonymous Anonüümne ütles…

    ja mina vihun sind kepiga peksta, see kepp sobib sinusse nii hästi:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker