laupäev, juuni 18, 2005
tuvil on erektsioon
kärts õmbleb. ja ma ei viitsi teda toetada selles. vedel hoopiski niisama. või siis isegi vedelen.
genikatel pole hea olla purjus. sest pärast pole ka hea olla. eriti pole hea ärgata ja avastada, et on pohmell. ja siis edasi magada. ja ärgata ja avastada, et ikka on pohmell. ja siis, kui hakkab paremaks minema, juua kohvi ja avastada, et pohmell on tagasi. salakaval šampus. ja salakavalam pohmell.
aga hea on avastada, et mu perekond on endiselt väga äge. ja mu sõbrad on ka ägedad. ja et mu naljasoon pole ikka veel kinnikasvanud. ja et kõhulihased valutavad naermisest. ja et juustessasimine on endiselt mõnus.

ja muidu. toktoktoktoktok. veri!veri!veri!veri! õel tuvi.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 16:38  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker