kolmapäev, oktoober 05, 2005
swiit hõum kalamaja
nagu tõelisele autopedele kohane, käisin subaru uue mudeli esitlusel. emaga. päris huvitav oli. ans kala esines meile. ja ma poleks osanudki arvata, et ma seda ütlen, aga nad on päris ägedad. õnneks keegi ei tantsinud. plaksutasid viisakalt käsi. ja siis tuli üks tädi, kes tegi sihukest tantsu, et jeeeerum. suu jäi ammuli ja pähe kogunes mitmeid mõnitusrepliike ja -liigutusi. aga noh. ilmselt kõneleb minus lihtsalt kadedus. mis muud. ema käskis mul hoolikamalt vaadata ja õppida. et küll ma siis kunagi üllatan teid nende liigutustega. tasub oodata.
ja ma mõtlesin selle esitluse ajal välja ka prožektori klapi põhimõtte. see seletab selle ürituse põnevuse kohta nii mõndaga. ok, tglt nii hull ka polnud. tasuta veini sai ju.
aga nüüd ma lähen nuuskama. mu ninapooltest üks on olnud juba pikemat aega kinni. nii mu aju saab ju vähem hapnikku. ja see seletab ju nii mõndagi. vajalik info. taaskord.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 22:16  
4 Comment:
  • At 05 oktoober, 2005 23:12, Anonymous Anonüümne ütles…

    Seoses Kalaga üllatusin minagi ükskord. Ja nüüd ma saan lõpuks selle välja öelda, mida ma olen piinlikuse pärast aastaid endas pidanud hoidma - tõesti, nad on ägedad!!!

     
  • At 05 oktoober, 2005 23:25, Blogger irve ütles…

    minul on nina kinni ja aju ei saa hapnikku; olin kaval ja hakkasin hapnikku võtma suu kaudu. nüüd on ka kurgus mingi lima. enam ei mõtle.

     
  • At 06 oktoober, 2005 11:33, Anonymous Anonüümne ütles…

    gavnoo ja mis aju naljad.:P

     
  • At 06 oktoober, 2005 15:40, Blogger Mari-Liis ütles…

    "ja ma mõtlesin selle esitluse ajal välja ka prožektori klapi põhimõtte."

    Sina, meie loogikakuninganna. (vihjates suguvõsakokkutuleku pikale arutelule iseendaga, et kas see pere räägib kodus rootsi või siiski eesti keeles:D)

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker