reede, august 31, 2007
aim nõu supermän
tere, mina olen "scrubsi"-sõltlane. ja selles on absoluutselt täiesti süüdi kärt ja merleke. eriti muidugi viimane. ei olnud...no EI OLNUD vaja omale kõiki hooaegu tõmmata ja neid siis teistega jagada. nüüd ma vahin siin lolli näoga ja olen juba terve päeva mõelnud, et tahaks seda täiega vaadata. seda imelikum, et kui "scrubs" telekas jooksis, siis see mind küll väga ei huvitanud. noh vaatasin küll, kui peale juhtusin, aga mitte kunagi nii, et kindlasti ikka peab see kell teleka ees istuma. ja nüüd. nüüd ma oleksin vist täitsa valmis isegi näiteks mõrva sooritama, et neid hooaegu kärdilt kätte saada, sest minu arust vaatab ta liiiiiiiga aeglaselt. ja mind absoluutselt ei huvita see, et ta alles eile plaadid sai. ei huu-viii-taaaa. vaata kiiremini, ma ütlen!!

Mri-Liiihš says: oo, bob!
Katrjuss says: ise oled bob :D
Katrjuss says: pigem nagu jüri kuuskemaa :D:D
Mri-Liiihš says: :D:D:D
Mri-Liiihš says: kui väga kohevile ajada, siis võibolla, aga muidu ei ole ju
Katrjuss says: jah, sa ei kujuta ette palju ma lakki ja juuksevahendit pähe toppisin, et jüri kuuskemaa mus välja ei lööks :D
Mri-Liiihš says: :D
Mri-Liiihš says: ära võitle, jüri on su sõber
Katrjuss says: ainuke jüri, kes mu sõber on, on jüri homenja :D

ma tahtsin veel öelda, et suurepäraselt mõnus on maiksiga pool õhtut sarkasminalju teha ja oma hurmavat naeru üle korteri rõkatada.
i´m proud, grasshopper!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 23:29  
2 Comment:
  • At 01 september, 2007 18:22, Anonymous Anonüümne ütles…

    möahhahhaaa!
    aga muidu ma olen ka sõltuvuses ja viibin kõik oma vabad hetked telku ees.

     
  • At 04 september, 2007 00:30, Blogger Katrjuss ütles…

    haa. küll ma need Sult kätte saan, ma tean küll igasuguseid nippe. ja üldiselt on mul praegu niii naljakas, et ma ei saa ise ka aru miks. ilmselt ega see hullumaja uks ikka suletuks ei jää mu ees.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker