neljapäev, mai 20, 2010
peenisemees, peenisemees, ema jäi nutma silmad vees
eile oli bussipeatuses noormees, kellel olid valged kitsad püksid kaenla alla pigistama tõmmatud. kahjuks ei olnud need püksid popid liibuvad emopüksid, mis on kitsad õigetest kohtadest. bussipeatuses olevate inimeste kahjuks. juba kaugelt eemalt oli näha, kummas sääres noormees oma peenist kannab. muidugi ei jätnud ma vaatamata ja enda ette naermata. mõtlesin, et ok, ikka juhtub. kahjuks tabas mind täna hommikul taas sama vaatepilt. huvitav, kas sellel noormehel kodus peeglit pole. peaks vist küsima.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 12:22  
5 Comment:
  • At 20 mai, 2010 16:56, Blogger plasma-jack ütles…

    sul on midagi peeniste vastu?

     
  • At 20 mai, 2010 19:05, Blogger J ütles…

    ei popid emopüksid ei liibu õigetest kohtadest.

     
  • At 20 mai, 2010 19:06, Blogger J ütles…

    hee-hee, katrijush kardab peeniseid.

     
  • At 20 mai, 2010 20:24, Blogger Kalmsten ütles…

    Naised peavad peenise ees hirmu, õudust ja austust tundma neh...

     
  • At 20 mai, 2010 23:03, Blogger Katrjuss ütles…

    mkm, mul pole absoluutselt mitte midagi peeniste vastu, ma olen täiesti nende poolt! ja tegelikult ma ka ei taha, et noormees oma riietust vahetaks. hommikuti hea vaadata. ja popid emopüksid liibuvad jalgadest ja tagumikust aga mitte ümber peenise. vist.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker