reede, august 26, 2011
tõeline daam!
tahaksin ennast õnnitleda, et ma tänase tuulise ilma puhul panin selga minikast hõlmikkleidi. eriti südamlikud õnnesoovid edastasin endale siis, kui Selverist väljudes tuul kleidi pealmise hõlma mul niimoodi üle pea lennutas, et uksest sisenejale olid mõnusa vaatepildina näha nii mu võrksukkade all kui ka peal olevad trussikud (jaa, mina olengi see, kellel kunagi Supermani tegemata sukkpüksid üleval ei seisa). pärast tänaval liikudes lootsin, et mulle vastu tulevad inimesed ikka mõistavad, et ma hoian kleiti kinni, mitte ei olegi lihtsalt selline pervonks, kes liigub linnas ringi, käsi kubemele toetumas. daami elu ei ole kerge!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 13:37  
1 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker