kolmapäev, juuni 22, 2005
piimatooted imevad!
ok, ma olen täitsa hukka läind siin türil. minust on saanud joodik ja suitsumees. täitsa õudne. kombekus kadus nõiaväel.
sellest hoolimata rainer tegi mu päeva. ja ilmselt ka kärtsu. nimelt ta tahtis meie msni aadresse. et me oleme nii ägedad noh. nojah noh. miks me ALATI mingite valusate otsa satume. no see on ilmselt samasugune küsimus nagu elu mõte. või siis me oleme lihtsalt nii ägedad.
aga. jaanipäev. oh jah. mis ma teen? mis ma teen noh? vastikult palju valikuvõimalusi.
aga jaan on mõnus. aitäh noh. purjuk nagu ma olen noh.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 00:14  
1 Comment:
  • At 03 juuli, 2005 22:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    mul on tunne, et jaan andis minu vale aadressi. ma ei saa raineriga üldse msnis vestelda.:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker