kolmapäev, november 09, 2005
aga saame tuttavaks!
jeerum. ma ei teadnudki, et tänapäeva pikkapp lain on "palju kell on?". õnneks mul oli kiire ja ei pidanudki noormehega lähemalt tutvuma.
ja täna hommikul naaber väga imestas, et ma läksin tööle ja mitte kooli. huvitav, kui vana ta arvab, et ma olen. 15? vähemasti on see kiitus minu igikestvale noorusele. hühühühü.
ja täna on mardipäev. ja paar marti käis. õnneks me maiksiga mõned korrad ei suutnud otsustada, et kumb vastu läheb ja mis me tegema peame. kui me ukseni jõudsime lõpuks, olid mardid põgenenud. kahjuks ühel korral maiksil õnnestuski mulle tüng teha ja ma läksin rõõmsauskselt ukse vastu. ja kahjuks olid seal mardid. aga no krt. nad polnud isegi maskeeringus mitte. ja laulsid ühe laulukese kaks rida. ja siis vaatasid sellise näoga, et köhi pappi ja komme, vanamutt. no krt ma ütlen. kui ikka mina marti või kadrit jooksmas käisin, siis ikka meil olid sihukesed kostüümid, et valus lihtsalt. ja eeskava oli ka korralik ja pikk. et pererahvas juba vaatas sellise näoga, et millal läbi saab. tänapäeva noored ikka ei pinguta üldse. mina olengi kibestunud vanamutt. ilmselt järgmine kord peksan neid oma kepiga. või käimisraamiga.
ja arnold oksmaa elab. rõõmustagem!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 19:22  
6 Comment:
  • At 09 november, 2005 21:24, Blogger irve ütles…

    minu pikaplain on "sa oled väga ilus, hakkame käima"

     
  • At 10 november, 2005 10:55, Blogger Marek ütles…

    icc see on vanadus jah. kui see, kuidas miskit asja tehakse muutub entusiastlikust tegemisefaktist enesest olulisemaks. keksi jalalt jalale.

     
  • At 10 november, 2005 23:15, Anonymous Anonüümne ütles…

    üks pop pikaplain on ka, et ma töötan kriminaalpolitseis ja näita oma dokumente. see jutt peab käima vene keeles ja pikappijal peab seljas olema must dress ja must puhvjope. mõjub alati. vähemalt minu puhul.:P
    ja meil oli ka selline eeskava, et kohe korralik kontsert. ühe õhtuga ei jõudnud rohkem kui ühes korteris käiagi. aga nüüd õnneks oleme pannud nii ette- kui tahauksele alla lukud ja isegi värava teinud. et mardid ja kadrid ikka kindlasti sisse ei saaks.:D

     
  • At 12 november, 2005 14:31, Blogger Laura ütles…

    Mariliis rääkis mulle ka teie Haledamaigulistest martidest. Kui ma veel jalgadega Eesti otsas olin, siis olid meil ka Mari-Liisiga võrratud kostüümis ja veel võrratum eeskava. Me arvasime, et kõik on nii sillas, et tegime lisakontserte käies ka Volbriööl volbrit jooksmas. Eelmine aasta tahtsime aga niisama kommi ja adrenaliini ja läksime ilma eeskavata koplisse ringi jooksma. Lõppes sellega, et saime Oksmaalt selle eest,et ta meile laulis 50 krooni. Joppas.

     
  • At 13 november, 2005 20:59, Blogger Laura ütles…

    õu, üks asi veel, reedel kasutati mu peal uut ickupline'i(minu jaoks uut):
    "kas sa mängid unihokit?"

     
  • At 17 november, 2005 17:12, Blogger sepp ütles…

    . o 0 ( sick-up line )

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker