neljapäev, november 03, 2005
sinna ma surengi
appi! tööl on hullumaja. kui me kunagi suudame tasa teha tellimused, mis inventuuri tõttu hiljaks jäid, siis ma saan isegi hingata jälle. ja meistrid ei käi mölisemas. ja ületunde ei pea tegema. seni aga raban nii, et silme eest must.
ja tore jah et ma saan oma uudishimulikku nina intriigide pulsil hoida (mis kujund!), aga lõpuks hakkab tüütavaks ka muutuma. kui just eriti põnevaks ei lähe jälle.
"toredad" tööjutud, teantean.
lohutuseks sahistasin õhtul koju tulles lehtedes. ja jalgade külge ei jäänud ühtki lehtedealust koerajunnikest. jei!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:52  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker