pühapäev, oktoober 23, 2005
peole! hei!
oeh. ma tunnen, et ma olen vana. ega eriti ei jaksanud küll genikatel end liigutada. või noh. jaksasin, aga rohkem mõtlesin, et tahaks magada ja koju. ja ma pole genikate suhtes mingi kinnisideega. naistele oli tasuta. jälle.
muidu oli täitsa mõnsa. aga no palun. nad võiks oma pleilisti vahetada ka vahelduseks. ja nagu ikka, oli ka eile toredaid noormehi. seekord oli see siis arusaamatu jutuga töll. ta rääkis mulle midagi vahetpidamata, aga no ma ei saanud mitte midagi aru noh.
"asdfhsghagd?"
"mida??"
"ajdhfahdfhks!"
"eem..ahhhh??"
"kashfajhdfkaj?"
"jaajaaa. " (noogutused)
kärts arvas, et ilmselt rääkis ta, et tal on 40 cm ja kas seksime. ja mina lahkesti nõustusin. ja kus küll merle oli, kellele oleks saanud selle kuti sokutada, et ise tantsida rahus?? nagu tavaliselt.
aga täna olen ma kahjuks olnud üks valus looder. aga no kes see ikka õppida viitsib. kui seda saab teha esmasp-l öö läbi. nagu tavaliselt. rutiin ju.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 00:45  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker