laupäev, mai 12, 2007
caught by the fuzz!
eile pidime teatrisse minema ja läksimegi. aga pooljooksuga kohale jõudes selgus, et teater jääb ära ja raha saab tagasi. ja seepärast läksime hoopiski kinno. "hot fuzzi" vaatama. ja see oli suurepärane!! ma vist ei olegi näinud väga palju selliseid filme, mis täidavad absoluutselt 100% minu ootused. ja on isegi veel paremad. ja suhteliselt vähe on ka neid filme, kus ma algusest peale mõtlen, et ära saa läbi. ja kus ma algusest peale naeran. ja kus ma mõtlen filmi lõppedes, et ma tahan seda veel näha. ja peaaegu aheldaks end kinno tooli külge, et mitte kunagi lahkuda. minu uus lemmikfilm. loomulikult.

kui veel suurepärastest asjadest rääkida, siis suurepärane oli ka see kinkide hunnik, millega välismaalt tulnud kärt meid ülekoormas. koju jõudes mul õlg valutas. ja ma sisuliselt rullin end ringi, sest lisaks välismaalt tulnud kärdile oli hiljuti tulnud välismaalt ka tema ema. ja niiviisi meid merlega nuumati kõige hea ja paremaga. võib öelda, et kõht on siiani punnis. ja pilk hellitab külmkapis seda mõnusat vaniljekokat. ja veini. ja riiulil šokolaadi. ja triumfi kaare minivarianti. mis sobib suurepäraselt minu eiffeli torni minivariandiga. ja nüüd jääb üle loota, et ka martin ja jaanus ei unusta tuua mulle mõnd miniehitist, et mu mini-pariis oleks veelgi täiuslikum. sest minu eesmärk on saada selleks friigiks, kellel on kodus minimaailm. et ma saaks ajakirjades ja ajalehtedes rääkida, kuidas kõik mu sõbrad mulle alati minihooneid toovad. ja milline on minu meelest täiuslik pühapäev. oh ma ootan seda kuulsusrikast elu juba!

ja lõpetuseks ma tahaksin öelda, et mul oli siiski õigus! fuzz tähendab lisaks udemetele, ebemetele, säbarjuustele, tuhmunud imidžile, sumisevale, ähmasele, moondunud helile ka politseid ja võmmi. muahaha! aim sõu smaart!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 12:50  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker