teisipäev, september 04, 2007
sos! mistä apua saan?
appii, ma ütlen. kõik mu riided on mulle täiega suured! ma saan aru küll, et normaalsed inimesed (eriti naised) rõõmustaksid sellise avastuse üle, aga mitte mina. sest noh, sisuliselt tähendab see seda, et ma olen omal kapist järjest riideid võtnud ja peale proovimist mõistnud, et mul pole nendega enam midagi teha. sest no tõesti. isegi ühed püksid, mis olid mulle täpselt mõnusasti parajad, lotendavad nüüd hoopiski. jah, ma tunnistan, et naersin küll päris kaua, kui ma peeglist oma kott-tagumikku vaatasin, aga siiski dämit noh! nagu ma oleks rahast tehtud, et omale uued riided osta. või siis nagu mul oleks aega endale midagi teha. eks varsti tuleb neid keisri uusi rõivaid kandma hakata. oh seda rõõmu maailmale.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:04  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker