reede, oktoober 12, 2007
krdi külm on!
vihma käes kummikutega jalutamise miinus on see, et ülejäänud keha saab suhteliselt märjaks. ja ka see, et esimese kahe sammuga rullivad sokid end talla alla ja jäävad sinna, taastades selle asendi ka peale ülestõstmist (olin unustanud, et kummikud ja madala varrega sokid ei käi kokku). rääkimata sellest, et kui lompides hüpata ja sahistada, siis tuleb hoolikalt jälgida ka tuule suunda, vastasel juhul pritsib üleslenduv vesi täis sinu püksid. leidsin ka ühe tänavasuuruse maasterporiloigu, kuhu ma tahaks sisse hüppama minna, aga kahjuks on see keset sõiduteed. vblla kunagi öösel.
ühtlasi avastasin ka mõningased vanaduse tundemärgid. kõigepealt muidugi tõeliselt otsene vihje, kus üks teatas mulle, et mismõttes ma olen 24 ja ei ole surnud. lohutasin end sellega, et ütleja ise oli 26, mis tähendab, et sisuliselt on ta juba kaks aastat zombi.
teiseks sain eile oma laenugraafiku kätte. noorus on läbi, ma ütlen. ma olen juba umbes kuldses keskeas, kui ma endiselt seda va nõmedat õppelaenu tagasi maksan. ja nagu merlega arutasime, ilmselt sellel ajal käivad inimesed ringi skafandrites ja autod hõljuvad. on müstiline aasta 2016.
ühtlasi olen viimasel ajal hakanud mõtlema tarku mõtteid. see teeb mind murelikuks. kas tõesti tarkus on kohale jõudnud?! ma loodan, et selles on süüdi minu uus kirjanduslik booifrend tõnu õnnepalu (või anton nigov. või emil tode), kes on niii tark lihtsalt, et ju see on ka mulle külge jäänud (oi, lugege-lugege "harjutusi". mina loen ja noogutan kaasa kõige peale ja hüüatan mõttes: just!). kui ta homo (vist) ei oleks, siis ma raudselt käiks temaga ka väljaspool raamatuid. esimene kirjanik ilmselt, kellest ma saan absoluutselt lõpuni aru ja suhestun (oh mis peen sõna!) öelduga täielikult.
viimane (praegu) tundemärk on see, et ma avastasin poes, et ma hoian kassas oma rahakotti samamoodi peos nagu terve rodu pensiokaid minu ees. pean rohkem khuulsust harjutama.
nüüd ma aga igastahes lähen ja vedelen oma pool tundi küll kuuma dušši all (jajah, magevee varu väheneb) ja teen teed ja vblla panen teesse ka "lahedat viina" pisut, sest ikka täiesti vastikult külm on, aga ma ei kavatse absoluutselt haigeks jääda. nii ülbe olengi. paras.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 16:03  
3 Comment:
  • At 12 oktoober, 2007 19:53, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma pole lugemisega kummikutest kaugemale jõudnud, sest tahtsin lihtsalt seda mainida, et ma vist ostan omale juba folgiks kummikud ette ära, sest ronald ütles, et marchella vanemate poes pidavat ruudulisi ja igasuguseid olema. juvantsamtuu?

     
  • At 12 oktoober, 2007 19:56, Anonymous Anonüümne ütles…

    haha, lisa jah oma teesse natuke "lahedat" viina ja ära unusta sünnipäevakurki peale haugata

     
  • At 12 oktoober, 2007 20:38, Blogger Katrjuss ütles…

    api maiks, jaajaaajaaaaaa!! tahan kumpse jajajajajaaaa!!! ägedaid kumpse jajajajajajajaaaa!!
    mis "lahedasse viina" puutub, siis ma õhtule mõeldes jätsin selle teesse kallamata. ja sünnakurk on söödud juba kahjuks. ei saagi peale haugata:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker