teisipäev, oktoober 02, 2007
aeg on tädi sohvi tagasivarastada
koristasin täna oma sahtleid ja no mis igasuguseid valusaid asju ma sealt leidsin. muidugi päevikuid (jaaa, ma pidasin tõesti noorena, kui see popp oli), mida ma isegi praegu, üle 12 aasta hiljem, ei julge lugeda. ma arvan, et ma sureksin piinlikkusest. lappamisest juba täitsa piisas päevase piinlikkuse normi saavutamiseks. ühe kirja, mida ma polnud kunagi saatnud, ja mis polnudki vist saatmiseks mõeldud tegelikult. ühe kaardi, mida ma ka polnud saatnud, seda ma ei tea, miks. mitmeid kirju, mida ma olen saanud. loomulikult "nu pagadi!" munadekorjamise elektronmängu (roosa!!). terve hunniku valusaid (loe: õudsaid) pilte. ülikoolidesse sisseastumisankeete ja sissesaamisvastuseid. terve hunnik õppelaenuinfot erinevatest pankadest. erinevaid paberilipakaid, kuhu ma olen kirjutanud teistkorda mitteloetavaid mõtteid. värvimisraamatu ja mudelautode komplekti (algselt oli see leid üllatav, aga siis meenus küll miks ja kust ja). terve rida märkmikke, mida ma lihtsalt ei saa ära visata, sest pool mu keskkooli ja ülikooli elu on seal sees (mälestused noh). üle kümne kasseti, mida vaadates ei jäänud mul muud üle teha, kui oma laupa siniseks taguda, sest no tõesti ei ole võimalik, et mul on sellised kassetid. mitu komplekti joonestusvahendeid (ilmselt tervitused kujutavale geomeetriale ja tehnilisele joonestamisele. ja konstrueerimisele. ja joonistamisele). vanad märgid, mis ma ostsin mõned (vist kaks vä? või üks. ah ma ei viitsi otsida) aastad tagasi haapsalust. ema vanad laulukaustikud. või siis mitte ema, vaid kellegi teise, need me vist leidsime saaremaalt. ja no terve hunnik muid asju, mida ma loetlema siia ei hakka, aga mille üle ma ikka päris kaua naersin. kuigi ma viskasin väga palju ära (sellesmõttes, et ma ei tea, kuidas mul see õnnestus, tavaliselt ma ikka kogun mingit kräppi ja mõtlen, et kunagi _kindlasti_ läheb vaja), on mu sahtlid endiselt pungil mingeid asju, millest ma loobuda ei raatsinud ja mis ilmselt jäävad järgmiseks koristuseks. ja maiksi sahtlid ootavad ka veel ees. koristada on mõnus tegelikult. kord on hea. muidu on ka päris okei. kui mul aint see krdi tarkusehammas lõpetaks valutamise ja ma saaks oma suud normaalselt ja valugrimassita lahti teha.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:04  
2 Comment:
  • At 03 oktoober, 2007 22:00, Blogger Mari-Liis ütles…

    Maiksi sahtlid kastidesse ümber valada, ILMA ET MIDAGI UURIKS VÕI LÄHEMALT VAATAKS!!
    austage mu privaatsust palun:D

     
  • At 04 oktoober, 2007 23:46, Blogger Katrjuss ütles…

    haha, mul pole elu (vahepeal vähemasti), seega mind huvitab täiega Su elu sahtlites, muhahaha! ja üldsegi, kas Sa lugesid läbi mu suurepärase kirja, mis ma saatsin, ja kas see kaunis foto, mille ma tegin, on Sul ka ikka aukohal kodus?:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker