reede, september 21, 2007
rroooza ehk orks on elu
Mari-Liis says: KATRE!!
Mari-Liis says: ma tunnen ennast nii puudutatuna
Katrjuss says: MAIKS!
Katrjuss says: nooh?
Katrjuss says: või see oligi kõik?:P
Mari-Liis says: :D
Mari-Liis says: eii
Mari-Liis says: asi on tõsine
Mari-Liis says: roosa jakk
Mari-Liis says: üks pilt paremale.... ja JÄLLE roosa jakk
Mari-Liis says: ROOSA, ma ütlen!
Katrjuss says: nooh, tüdruk ju
Mari-Liis says: ja hoolimata kõikidest mu pingutustest, olen ma siiski diskrimineeritud
Katrjuss says: tüdrukutel roosa, poistel sinine :D
Mari-Liis says: nojaa
Mari-Liis says: ja olgugi, et mul, erinevalt teistest, on albumis pildid roosa, ma rõhutan ROOSA, riideesemega
Mari-Liis says: ...
Mari-Liis says: olen ma ainus meie perekonna võsukestest, kes ei saa osaks heikiländist ja kes ei ole vääriline omama The Heikit oma fännina :(:(
Katrjuss says: tibukene :D:D
Mari-Liis says: nüüüd ma siis tean. peab fotoshopis roosat roosamaks tegema. seelge
Katrjuss says: jah:D
Katrjuss says: ma peangi vaatama, et kas mul on ka midagi roosat albumis :D
Mari-Liis says: su pluusil on roosasid elemente
Mari-Liis says: JA roosa lina
Mari-Liis says: aiii, sa oled kaval
Mari-Liis says: aga kristi?! mille eest?! MILLE EEST?!!

oi maiks. tule ära koju noh. ma teen Sulle kauneid rrooozazid riideid ja Sa saad ka heikiländi. tõesti noh! kohe, kui ma olen naermise lõpetanud.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 16:30  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker