laupäev, september 15, 2007
aim still nõu superman

kuigi ma tean ühte, kes teatas, et ma siiski olen. niiet mine võta siis nüüd kinni. aga mida ma tegelikult öelda tahtsin oli, et kärt, kuigi sul on kraapivad käed (api, ma naersin seda just väga kaua ja kõvasti. hea, et kedagi kodus ei olnud), võiksid siiski kiiremini vaadata, eksole. nüüd, kus mul enam _absoluutselt_ mittemingisugust elu ei ole, oleks just hea terve ülejäänud aeg teleka ees veeta.

hiljem: jah, ikka tõeliselt hea mõte oli rämeda kurguvaluga laule kaasa röökida. mis see hääl nüüd on, eksole. ma olen ikka alati tark olnud.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 20:11  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker