teisipäev, september 04, 2007
jei, ma ütlen. JEI!
ma värisesin ikka päris parajalt, kui tootmisdispetšerile oma lõputöö lugeda saatsin. sest enda arust on see üks täielik käkk. ja üsna palju värisesin siis ka, kui ma tema kommentaare kuulama läksin. eriti veel, kui ma nägin, et tal oli pool lehekülge midagi täis kirjutatud. ja mis olid tema kommentaarid, eksole. loomulikult, et suurepärane. ja et ta ei ole juba väga pikka aega ühtegi nii head tööd lugenud. ja see oli nii huvitav ja põnev ja ma peaks saama sellise mahuga töö eest küll kõrgema kraadi, kui diplom. ja kui mul retsensenti ei ole (mida mul peaaegu ei olnud), siis ta on hea meelega nõus vahelduseks ka ühe positiivse retsensiooni kirjutama. ja ta muudkui kiitis ja kiitis ja mul hakkas millegipärast väga piinlik. heast meelest ilmselt. ühesõnaga, see on muidugi retsensendi arvamus ja vblla siin sõnun ära ja komisjon keerab käki, aga natuke rõõmsamaks läks küll. ja tegelikult kirjutasin selle siia ainult sellepärast, et kõik ikka näeksid kui usin ja tark ja tubli ma olen. ja need kõik, kellele ma juba helistasin, saaksid seda veel lugeda. mõnus.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 18:00  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker