kolmapäev, september 05, 2007
isa tuleb saunast, väike miniseelik seljas
ma siin natuke vaatasin oma arvutis ringi ja puhastamise käigus leidsin sellised suurepärased laulusõnad:

ma olen õudne kantrimees ja kantrisüda on mul sees
laulan päeval laulan ööl mõtlen ainult maakohast ma
siis ma ütlen sulle jeeeee jippiajjeeajjeeeee
kantrit laulame kõik koos tulge koos minuga

jee jippiajeee kantrisüda on sees
laulan päeval laulan ma öösel sulle nüüd
jippipjee ojee ma laulan sulle nüüd
kantri kantri tulen sinu juurde nüüd

meil on lehmad sead ja heinamaa
seal laulda lesida saan põrsaid
siis sa tuled minu juurde maale elama
ou ii jippiajeee jee ajeee

on kantrisüda mul sees laulan sulle nüüd ma
jippi ajee ajeee ja jipiajjaaa
lambad määgivad rõõmust kui mind näevad
ja sina ka tuled välja miniseelik seljas

kantri kantri ajee a jippi ajeee
me laulame kõik koos nüüd kantrilaulu sulle
ükskord mängisin koos ma justamendiga
siis me tundsime et kantri on hea

jipiajeeajjee sa laulad minu kantrit kaasas
kõik nüüd koos kõik nüüd koos me laulame
jippiajeajee nüüd tantsid kantrit sa
line dance line dance jipiajeeee


kahjuks ma ei tea täpselt, kes autor on, seepärast ei saa viidata ka ega midagi.

ja jah. mul on kirjutamismaania. ja jah, on tõesti palju igasuguseid muid asju, mida lõputöö tegemise asemel teha. tavaline värk ju.

hiljem: kuulan andrea´s true connectionit ja oioioi, mis asjad mulle meenusid kohe. vana pepler ja suur peegel ja "everybody plays the fool sometimes" ja suurepärane ansambel ja tantsutüdrukud seda esitamas. ja vastasnaaber, kes väljus alati, ALATI samal hetkel, kui kärdi ja liisu juurest keegi väljus. ja suur kuumade võileibade pidu, mille jaoks oli tarvis peplerist kastanisse võileivamasina ja hiiglasliku saiaga joosta. ja kampsunisoengud ja ilmselt igaveseks meelde jääv kristi nägu. ja magamisel selga tungivad vedrud. ja kõik need muud väiksed tartu killukesed, miks tartu on tartu ja mitte tallinn. ja ma tahan sinna. merleke, bi öveer!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 20:50  
2 Comment:
  • At 06 september, 2007 15:51, Anonymous Anonüümne ütles…

    oi jah, oi jah, mälestused mälestused.
    kahjuks ma ei saa kaua mälestuste laineharjal surfata, sest pean töötama. või siis vähemalt tegema seda nägu, kui vabrikus ringi tuian.:P

     
  • At 06 september, 2007 21:47, Blogger Katrjuss ütles…

    ja mina kahjuks pean kuulama märt sultsi "kolgata teed", mille ma miskis _eriti-eriti_ suures meeltesegadushoos oma playlisti panin. ja möirgan naerda ka üle korteri, sest no tõesti, selline laul. jah, see appimaja võiks ka päriselt olemas olla:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker