reede, september 28, 2007
baari-paavo II ehk vodkal combat
alguses pidin ma minema niisama "polymeri" ja baaridaamitava kärdi üle naerma. aga siis ta helistas ja ütles, et martinil pole kedagi baari panna rohkem ja kas ma ei taha. ja ma ausalt öeldes ei tea, mis mul hakkas, kui ma ütlesin pikemalt mõtlemata, et võin küll. st mina, kes ma võõrastest inimestest just vaimustuses ei ole. eriti veel purjus töllidest. aga ilmselt mu aju ei töötanud sellel hetkel korralikult. igastahes ma peaaegu üldsegi ei närvitsenud selle pärast kodus ja leidsin, et see on ju hoopiski nii põnev, nii põnev! alguses muidugi ei olnud. õnneks me kokse kokku keerama ei pidanud. esialgu ei pidanud ka kellelegi ühtki jooki külmikust ulatama. peale mõne omainimese. suhteliselt igav oli ka. sättisime pudelite virnu sirgeks ja keerasime silte väljapoole ja tegime muud sellist suhteliselt mõtetut tööd. ja siis hakkas äkki baarikärbseid voorima ja mida edasi seda rohkem. vahepeal oli ikka täiega selline tunne, et "appiii! lõpetage ära ja jooge vähem!!" aga muidu oli täitsa okei. päris palju nalja sai ka. ja pärast arutasime, et ikka päris piinlik on nüüd edaspidi kuskil baaris jooke ostmas käia. arvad küll, et ega baarmän ei mäleta sind enivei. jee rait. mina küll vaatasin, et ohoo, see on siin juba küll oma kuuendat korda. ja mõnele sai joogi juba küsimatagi letti laduda. ja muidugi need, kes ei suutnud õhtu edenedes kuidagi välja öelda "mustikasiider". ja tuleb välja, et ma pean minema ka kõrvaoperatsioonile. ma ei tea kui mitu korda tassisin ma ette lause "kaks (a. le coq) specialit palun" peale hoopiski põhiseaduse pilsneri. ja paar korda muidugi sain mõnitatud ka selle eest (ühed teatasid, et nad on siiski normaalid, mitte tudengid, ja joovad seetõttu ka head õlut). ühesõnaga, ma ei tea, kuidas sõnad special ja pilsner sarnased on. aga igastahes nad olid seda terve õhtu.
ei, tglt oli ikka täitsa äge ja vahelduseks üsna okei-asi, mida teha. ilmselt koguaeg baaridaamina töötada küll ei jaksaks - jalad olid päris läbi ikka lõpuks. aga noh, tippi saime ka ikka suhteliselt palju. arvestades, et tegemist oli tudengiüritusega (martin muidugi ütles, et sügise algus ja õppelaenu algus ja seetõttu ka rahast pungituvad taskud. ilmselt oli tal õigus). lisaks tipile sain ka ühe noormehe telefoninr-i, kuhu igal ajal helistada võin, ning ühe teise noormehe nädalavahetuse kohtingupakkumise. või vähemasti ma loodan, et ma sain õigesti aru lausest: "tdulleee sihiis miijnnugaaa hhommheee välljhaaa. aaaga thullee shiishs ülllehommmhee!" st ma loodan, et ta seda ka ütles, sest noh, poolt ma naguni ei suutnud tema pehmekeelsest jutust aru saada. see-eest noogutasin usinasti ja tegin mhm-mhm. õnneks lõppes siis pidu ära ja ma pääsesin sellest vestlusringist.
vot. igastahes ma arvan, et kui tehtaks "baar III", siis me kärdiga kindlasti kandideeriks. ja pärast teeks kassarekordeid. ja kõik käiks aint meie juures joomas. või siis ma lähen ikkagi normaalsele tööle. dšjeers enivei ja baaris näeme! vblla.

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 17:14  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker