laupäev, september 29, 2007
raamatud on jälle moes. lugemine ka.
koristades ma leidsin, et meil on terved riiulid täis raamatuid, mida ma lugeda tahan. ma teadsin enne ka, et nad seal on, aga nüüd vaatasin hoolikamalt lihtsalt. ma arvan, et nüüdsest sulgen ma end siia korterisse ja hakkan otsast peale. muud võimalust lihtsalt pole, kui ma nad kõik läbi lugeda tahan, äkki ei jõua muidu. seda enam, et kõiksuguseid häid raamatuid tuleb peale ka koguaeg. siis olekski nagu vanasti, kus ma raamatutest kuidagi eemal olla ei saanud. hüvasti, päriselu, ja aastate pärast kohtume.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:53  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker