neljapäev, november 01, 2007
infoperekond
meie peresisene infovahetus on täiesti hirmutav. just sain maiksilt teada, et ta teab mu elust kõike, olles rääkinud kõigiga välja arvatud minuga. ja et ma täpsustaks talle nüüd mõningaid kohti. no õudne! meie peres ei jää midagi saladuseks. tegelikult muidugi lahe. palju vähem suukulutamist. ja üldse. nunnu.

hiljem: appiiii! lõpetage see infovoog, ma ütlen. päris valus! ma tegelikult naeran praegu täiega, sest see pole võimalik lihtsalt. appii, mu valus perekond!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:18  
2 Comment:
  • At 02 november, 2007 12:35, Blogger irve ütles…

    Katre, ma lõpetan varsti su blogi lugemise ära, kui sa säherduste mõistatus-postidega jätkad. Praeguse, eelmise ja võimalik et ka kümnete varasemate postituse infoväärtus on umbes see, et "nüüd saate tulla mind messengeris torkima, et mis tegelt oli".

    Kui see eesmärk pole, siis tervitaksin suuremat avatust.

     
  • At 02 november, 2007 13:00, Blogger Katrjuss ütles…

    aga teretulemast mittelugema.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker