esmaspäev, juuli 28, 2008
kohtumine kuusega
mulle meenus, et ma lubasin kunagi, et kui ma pildid telefonist kätte saan, siis ma näitan, kuidas me kuusega kohtumas käisime. siin nad siis nüüd on.

kõigepealt Kärt pisut breikis kuuse ees:


siis võttis poosi sisse ja mina pidin pildistamiseks sisuliselt Raekoja platsilt välja tagurdama:


siis ma tulin tagasi ja pressisin end koos Kärdiga pildile:


pärast, kas samal päeval või siis üks teine kord, õnnestus ka Merleke kuuse juurde tirida:


oli mõnus õhtupoolik.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 22:46  
5 Comment:
  • At 28 juuli, 2008 23:33, Anonymous Anonüümne ütles…

    palju suurepäraseid pilte jällegi kategooriast "This picture is so brilliant, its`s retarded." :D

     
  • At 28 juuli, 2008 23:35, Blogger Katrjuss ütles…

    ma siin just vaatan neid pilte ja mõtlen, kas ma peaks panema üles ka fotoreportaaži Triinu soolaleivalt. ka palju kauneid pilte:D

     
  • At 28 juuli, 2008 23:57, Blogger Triin ütles…

    Eeeeiiiii!!!!!!!11!!1

    Või siis näidake igaks juhuks enne mulle ka kui ma mõne peal peaks olema. Piinlikkuskontroll tuleb läbida:P

     
  • At 29 juuli, 2008 01:15, Blogger Katrjuss ütles…

    höhö! Sa olid küll ühel pildil, aga täiesti kaunis. võin vist vabalt öelda, et ainuke kaunis pilt vist:D rohkem on seal pilte lõugadest ja silmadest ja muudest sellistest peaosadest. teinekord ikka ei tasu purjukina telefoniga pildistada:D

     
  • At 03 august, 2008 20:13, Blogger Triin ütles…

    Oi aga siis lae muidugi üles :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker