reede, august 08, 2008
jummalast hea pidu!
kell on öö. ja meil siin Rimi parklas käib tore trall. mingid noormehed on kohale sõitnud bussiga. ja lasevad niiii mõnusat tümakat, et ma täiesti mõtlen juba sellele, et kas minna ka alla peole. kohe kuidagi kutsuv. just laulavad kaasa ka. ja õnneks Maiks, kes enne oli täielik unekott, tuli oma toast ja ütles, et ta vist läheb ja küsib nende noormeeste käest, et kas nad pidutsevad siin parklas lihtsalt või lähevad ikka kluppi edasi. et siis ka nendega ühineda. ja üldse teeb ta mulle reportaaže parklas toimuvast. näiteks üks läks just enne mururibale urineerima, a nüüd käivad kõik bussi taga. tundub, et tuleb põnev öö.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 01:18  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker