esmaspäev, veebruar 15, 2010
it´s nice to talk to someone so experienced
nädalavahetuse tõdemus: ma olen nii krdi vanaks jäämas!

kõigepealt sai see selgeks KuKus, kuhu õhtu eellõpetuseks jõudsime. mina, Kärt ja teised 35+ firmapeoliste väljanägemisega külastajad kiljudes ja kaasaröökides tantsupõrandale tormamas, kui DJ pani mängima Tõnis Mägi esituses "Veenuse" (mis on ju ometigi hea lugu). no tähendab, meie muidugi ei tormanud, vaid vaatasime imestusega, kuidas kõik kõiki laule teadsid. ja siis tabas meid mõistmine, et tihtipeale laulab ju meiegi suu kaasa. mitte nii meeldiv tunne.

ja siis Rockcafés Claire´s Birthday 10-aastasel juubelikontserdil. minu arust siin ei pea ma isegi midagi lisama, see number 10 räägib juba enda eest. džiisös, ma olin 16, kui ma nende esimese plaadi ostsin. 16!! mõtlesime, et kui piinlik see veel võib olla, kui nt Genialistid otsustavad mingi kontserti teha ja me suures rõõmus esireas rokime. tõelised vanurfännid aastaid hiljemgi veel kõbusad. rääkimata sellest, et järgmine aasta on "Sõrmuste isanda" I osa 10-aastane juubel. hesus, noh! kuhu see aeg läheb? kuhu??

hiljem: kusjuures mulle just meenus (ei tea, mis ime läbi küll), et ma polnudki veel 16. 15 olin, sest mäletan täpselt, et ei saanud sellisesse kohta nagu Ruby Tuesday´s sisse, hoolimata Liisu ponnistustest turvale väita, et bändi lauljagi pole ju veel täisealine, miks siis seda külastajatelt nõuda. ja turva ütles, et oleks 16, siis veel kaaluks seda asja.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 12:26  
3 Comment:
  • At 15 veebruar, 2010 15:25, Blogger slim shady ütles…

    sa oled kolmas inimene keda ma tean kellele clairsi kontsert sellise trauma tekitas, sest vist kõik inimesed maailmas käisid nende esimesel kontserdil ja olid noored ja tuusad ja käisid nüüd ka ja arvasid enne seda, kui see uudis neid pommina tabas, et nad on jätkuvalt noored ja tuusad.
    helgema poole pealt: meil oli juba verinoorelt hea muusikamaitse. kuigi, mäletan, olid ajad, kui mu voodiesist kaunistas põhjanaelast rebitud bryan adamsi poster. eevrissing ai duuuu, ai duu it foor juuuauu...

     
  • At 16 veebruar, 2010 09:49, Blogger Unknown ütles…

    Mina olin 10 aastat tagasi 12.

     
  • At 16 veebruar, 2010 09:52, Blogger Katrjuss ütles…

    12 mai äss!! :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker