esmaspäev, aprill 05, 2010
"Keevad!"
kraaksatasin endamisi, kui juba kolmandat korda üle kangestunud kassikorjuse astuma pidin. kevadjaki võtsin kapist juba nädal tagasi välja (tegelikult mitte muidugi kapist, mul polegi sellist asja nagu kapp. veel). hambad ristis käisin sellega tänaseni lõdisedes ringi. õnneks on nüüd natuke soojemaks läinud. varsti saab kingad ka jalga panna. mõnu missugune! ja kohe, kui ma endale mingid jooksupüksid muretsen, asun ära kasutama Madise praegust abitut olekut ja lähen tema tossudega jooksma. hea ikka, kui jalanumbrid samad on peaaegu (ei, mul ei ole nr 46 jalg!). pärast ostan endale päris oma tossud ja jätan jalahaisu tema omadesse väikseks kingituseks. elagu sport!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 13:26  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker