neljapäev, juuni 10, 2010
elu nagu Hitchcocki filmis
läksin lõunale ja alates mu õueastumisest hakkas mind jälitama suur ja rasvane kajakas, kes lendas pool tänavat mu pea kohal ja tegi samaaegselt päris jubedusttekitavaid kriiskeid. mõtlesin, et nonii, kohe ta sööstab alla ja hakkab mind nokkima. vähemasti oli tal selline nägu peas. varsti tüdines ja jäi toru peale mu naasmist ootama. kui ma tagasi jõudsin, oli kajakas õnneks minema lennanud. hirmus oli ikka.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 12:34  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker