reede, november 12, 2010
reeedeeeee!!
kõigepealt veits tšikkide värki, nii lihtne ja nunnu:





meil on täna reedele kohaselt kontoris mussipäev. st et töökaaslane laseb Juutjuubist laule ja üürgab neid kaasa (mina natuke vaiksemalt). alustasime traditsiooniliselt "Rendime saarele saunaga" ja jõudsime sealt edasi lauluni "Pruun beib rannavees". viimase kuulasime vaid seetõttu lõpuni, et nii valusat laulu lihtsalt pole võimalik, et keegi on teinud (pommpomm!), ja me ei suutnud rämeda naeru kõrvalt uut laulu valida. nüüd kuulan Lennat ja lähen õhtul Mardilaadale käsitööd ja singi-vorsti hunnikuid kokku tassima. ühtlasi avastasin ka, et mul on rämedalt karvased käed. ja ma olen tegelikult jummalast normaal! kuigi töökaaslane hoiatas kedagi, et ilmselt on Kata kohvi joonud, sest ta ajab jälle mingit seosetut ja imelikku juttu. kahjuks ma ei olnud joonud. võibolla mõjusid mulle värviaurud. igastahes on lõbus.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 15:55  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker