reede, november 05, 2010
"Tänan, et sa ei ole fiktsioon!"
ma mõistan, et minu peaaegu-maalt linna saabumine on üks tõeliselt suur ja imeline sündmus! isegi kuulsuste jaoks. kuidas muidu seletada seda, et terve eilse õhtu toimus mu ümber kuulsuste paraad. kõigepealt Viru keskuses nägin ma Toompere juunior juuniorit oma pruudi Marta Laane(/ni?)ga. paar sammu edasi oli Nõia-Ints. Harju tänaval jooksis mööda Martin Saar. Hellas Hundis ootasid juba Kunni-Marten ja Anni Arro. peagi saabus sinna ka Tanel Padar ja bänd. tundsin end tõeliselt meelitatuna. peaks vist tihedamini oma tagumiku linnavahele vedama.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 11:53  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker