reede, september 03, 2010
hüva naeru!
hommikul avastasin, et öösel pidust tulnud Madis on esiteks midagi teinud vetsunööriga, mida enam ei ole ja mida ma ei suutnud ka kuskilt korterist tuvastada, ja teiseks ära söönud mu eraldi karpi pakitud tänase lõunasöögi, selle asemel, et samas kõrval olnud ahjuvormist endale taldrikule tõsta. ma naersin selle peale nii kangesti, et leidsin, et karistuseks pean ta üles ajama ja küsima, et mida helli. Madis ütles, et tema ei tea ja tema ei teinud ja magas rahus edasi. mina aga naersin veel bussiski.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 08:57  
3 Comment:
  • At 03 september, 2010 12:01, Anonymous Anonüümne ütles…

    teised naised karjuvad selliste asjade pärast oma meeste peale, sina ainult naerad :) kas madis niimoodi liialt üle käte ei lähe? ellu (murelikult)

     
  • At 03 september, 2010 13:07, Blogger Katrjuss ütles…

    sittagi ma lasen tal üle käte minna!! muhahahhahahaa!! aga pik joor bättls, junõu. ja tegelikult olen ma väga alandlik oma Hero of Vaidlused ees. imevaikselt ja hallina paremale ära..

     
  • At 03 september, 2010 13:13, Blogger Katrjuss ütles…

    st, öösel vetsu minnes sain ma küll veits pahaseks, kui ma pärast toimetamist avastasin, et ma ei saa vett peale tõmmata, aga hommikul ajasid need asjad mind nii hirmsasti naerma. ja tegelikult ei karju ma kunagi, vaid jään vait. mis on vist kordi ja kordi halvem variant. aga ma üritan parandada ennast ses osas :). (st suhtlemise, mitte karjumise)

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker