esmaspäev, august 16, 2010
alternatiivsed kaneelirullid
tegin just kaneelirulle. pärast taignaga tema kerkimise lõpetamise üle läbirääkimiste pidamist, hüsteerilist 15-minutilist naeru ja lõpptulemuseks olevate käkkide vaatamist mõistsin, et pärmitaigen ikka pole päris minu teema. ja nüüd ma ei kujuta ette, kes terve selle hiigelhunniku ära sööb, sest kahe inimese jaoks on neid rulle ilmselgelt liiga palju.

hiljem: sundisin Madist neid käkke tööle võtma. võttiski. ütles, et mehed sõid ja kiitsid ja kügelesid tal otsas, et veel saada. tundub, et ma polegi nii kräppkokk, kui võiks arvata.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 20:41  
4 Comment:
  • At 17 august, 2010 00:42, Anonymous Maix ja Heix ütles…

    ma tean vähemalt viit inimest, kes seda vabalt teha võiks.
    nii et olgu homme nad soos olemas!

     
  • At 17 august, 2010 11:43, Blogger Nælju ütles…

    ma tean vähemalt ühte, kes seda ka vabalt teha vôib, nii et kui nendest viiest veel midagi üle jääb, siis vôid need vabalt Norra tuua.

     
  • At 17 august, 2010 15:46, Blogger Katrjuss ütles…

    Maix ja Heix. (ma naeran siiani selle nime üle). ma pean vaatama palju neid mul kodus nüüd veel alles on, sest ma käskisin Madisel neid tööle kaasa võtta.

    ja mu nälgiv Aafrika lapsuke, ma muideks ka mõtlesin, et peaks osad Sulle saatma, aga toitu vist ei saa. kannata septembrini, ma hoian mõned Sulle senikauaks!

     
  • At 18 august, 2010 17:18, Blogger Nælju ütles…

    mmm, siis on mul kohe midagi lutsutada, kui septembris tulen. :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker