esmaspäev, juuni 14, 2010
oh esmaspäevast rõõmu pärast väikest alksisõõmu, höhöhö
käisin Patarei Kultuuritolmul. nüüd vist olen lõpuks peaaegu kaine. jah, ma mõistan, et täna on tööpäev. mõistsin seda ka eile umbes kella 22ni, siis enam ei viitsinud. koju jõudsin kuskil kahe ajal. üles tõusin veerand seitse. arvutage ise. a sellest hoolimata ma käisin Velbsiga poes alko järel, mille Madis trussades sisse smuugeldas (seal mere ääres oli nii räigelt külm, et hakkas kahju 30 krooniga ühte klõmmi osta, nelja klõmmiga saab juba pudeli ju!), tantsisin, lällasin, jutustasin, kohtusin uute ja toredate ja huvitavate inimestega, naersin hurmavalt, külmetasin rämedalt (targa tüdrukuna panin esimesel päeval minika ofkoos), ravisin end Jägermeistriga, jõin teistega koos alksi, parukad peas (sorri, kelle iganes rekvisiidid need olid), vaatasin mehi tantsimas, igasugu bände laulmas, luuletajaid luuletamas, Madist ja Egle imehurmavalt ja kaunilt laulmas, lasin Marko Mägil end kallistada, kuni Madis talle meelde tuletas, et me käime, rääkisin luulest, lennutasin paberlennukit, saavutasin selles Madise järel kolmanda koha, tantsisin ühe emoka ("Tal pole nägu!", "Mulle tundus, et ta just naeratas. Kui tal on suu..") esinemise ajal paaristantsu, mille peale ilmselt too koju nutma läks, sest minu esinemise ajal paaristantsu ei tantsita! ja tegin muid kõiksugu toredaid asju, mis mul enam meeleski pole. oli mõnus nädalavahetus.

Sildid: , , , , , , , ,

postitas Katrjuss kell 16:23  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker