neljapäev, august 26, 2010
pensionisammas
Katre: aa, eile tabas mind Kristiines LHV pensionisamba jutuvestja
Katre: siiani olin suutnud edukalt nende lauda läbida nende tähelepanu pälvimata
Katre: eks ükskord on ikka esimene kord
Katre: kus vatras
Katre: ma muigasin koguaeg ja lõpuks ütlesin, et ma ei hakka küll seda ankeeti täitma praegu
Katre: siis vatras edasi
Katre: ja nii mingi kolm korda vähemalt
Kärt: :D
Katre: mina muudkui ütlesin, et ei täida kohe ja tema vatras edasi, et miks ikkagi võiks
Kärt: ja kuidas sa lôpuks pôgenesid?
Katre: ma ei saand täita, sest ma tean, et nad saavad mingi 100 krooni iga ankeedi pealt
Katre: st julm, aga see ajas mind nii õudselt naerma
Katre: ütlesin, et ikka ei täida ja ma ju tean, et nad on koguaeg seal ja kui ma ära otsustan, siis tulen täidan
Katre: miskipärast ta ei rõõmustanud selle peale, kui ma ütlesin, et te olete naguni siin koguaeg ja võin tulla suvalisel ajal täitma:D
Kärt: :D
Kärt: sa julmur
Kärt: teisel kindlasti suu juba kuivas vatramisest ja ikka ei

Sildid:

postitas Katrjuss kell 15:33  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker