reede, september 02, 2011
loen
kahjuks sai Robin Hobb Liveship Tradersi triloogias oma imelise põnevushoo (mis Farseerites nt köitis kohe esimesest raamatust) sisse alles teise osa lõpu poole, sinnamaani pläkutas miskipärast niisama (mis ei tähenda, et ma ei langenud siiski tema suurepärasesse tahan-koguaeg-edasi-lugeda-mis-siis-et-midagi-põnevat-ei-juhtu-jutustamisstiili lõksu). nüüd loen kolmandat osa ja ei saa üldse tööd teha, sest raamat vaatab mind kapi peal ja sosistab, et viimane aeg on teda edasi lugeda. õnneks hakkab mul kohe puhkus.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 08:55  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker