teisipäev, jaanuar 27, 2015
Happy Socks dõunt saks!
Mina: ma juba niiii ootan oma sokke
Mina: kui elevuses saab üks 31-aastane olla sellise asja pärast, nagu värvilised sokid :D
Rohelio: siis sa oled nagu Taavi Rõivas!
Mina: tänks, mu elevus suri

tähendab. ma esiteks natuke kartsin, et ma olen vana ja ei mäleta parooli, aga näd' sa, tuleb välja, et sama, mis Guugel. tänan selle igikestva aplausi eest.

ega sisuliselt see oligi kõik, mis ma öelda tahtsin. no et tellisin hunniku värvilisi sokke ja nüüd ei suuda neid ära oodata. miskipärast tuuakse need Rootsist Eestisse 15-25 päeva jooksul. laevaga on ju üks ööpäev siia! isegi Maltale ja Hispaaniasse lubavad, et läheb vähem aega, MISMÕTTES?? no muidugi arutluse käigus (VÄGA intelligentne arutlus) jõudsime järeldusele, et ju pannakse kõik sokid ühte kohvrisse kokku ja siis viiakse igale poole kohale. loogiline, et Eestisse jõuavad viimasena - siit väike kruiisisõit otse koju.

hoian teid sokkide saabumisega kursis!
postitas Katrjuss kell 16:04  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker