teisipäev, veebruar 12, 2013
elu nagu krimiseriaalis
nägin täna unes, et oli suvi ja soe ja et ma üritasin üht tundmatut meest kiviga kägistades mõrvata. miks, ma öelda ei oska - ei saanudki aru, kas too mees oli hea või halb. igatahes tundub, et õnnestusin, sest enne ärkamist saabus asja uurima ka miss Marple.

see on vaid väike edasiminek eilsest ööst, kus ma terve une Madisega koos põgenesin ja selle käigus ka mingis aias mingit suurt musta koera pisut kägistasin, et me jõuaks enne omaniku saabumist üle aia ronida. siis küll ühtegi detektiivi kohale ei saabunud. aga koer muidugi jäi ka elama. nüüd ei teagi, kas oodata tänast ööd või mitte...

Sildid:

postitas Katrjuss kell 11:36  
2 Comment:
  • At 13 veebruar, 2013 10:20, Blogger kristel ütles…

    ma arvan, et miss Marple tuli eelkõige uurima, kuidas kiviga kägistatakse. selle välja mõtlemine annab sulle põgenemisel ilmselt päris hea edumaa ;)

     
  • At 13 veebruar, 2013 12:14, Blogger Katrjuss ütles…

    kiviga kägistamine on lihtne. selleks on vaja lapikut kivi, sellist kergelt bumerangikujulist. maapinnal lebavat inimest ja siis seda kivi suruda servapidi kõrile. "Sõrmuste isandas" näiteks oli metallist selline, mis lennutati Aragorni pihta puu külge. oeh, ma isegi guugeldasin seda stseeni, aga ei leidnud kahjuks midagi.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker