reede, jaanuar 11, 2013
viibuta siin!
kui lugesin aasta alguses uudist, et ühiskaardid saavad KOHE otsa, jõudsin kodus kõiki uue piletisüsteemi korraldajaid saamatuse eest sõimata, sest sel hetkel mul kaart puudus. noh, ja siis ma muidugi astusin sisse esimesse ettejuhtuvasse kesklinna R-Kioskisse ja sain selle kauni rohelise plastikjunni omanikuks. müüjal, muideks, polnud sellist nägu ka peas, et need kaardid otsa hakkaksid saama.

nüüdseks olen end juba pea nädal aega korralikult bussis isikustatult valideerinud. viibutanud selle oranži ufo ees nagu mingi maniakk. mõnikord muidugi tundub, et ma vist olen ainuke, kes seda teeb.  kõik ülejäänud bussis olevad sõitjad see-eest vaatavad mind vihkavalt ja nende nägudelt võib vaevata välja lugeda ühtset mõtet: "Sina!!! Sina oledki see tropp, kes hääletas tasuta ühistranspordi poolt!!!". seetõttu varjun iga kord kiiresti raamatu taha ja loodan, et peks jääb tulemata. ja et kõik teaksid, siis: ma ei hääletanud! ausalt!

bussielu paremast poolest ka. tõin täna töökaaslasele tagasi viimasest pruulimisest tühjaks saanud õllepudelid. neid oli terve kotitäis ja muidugi ma kõlisesin nagu vana joodik kunagi. seda enam oli mul naljakas, kui bussis istus kohe minu kõrvale vanamammi, kes esimese asjana lahkesti Jehoovatunnistajate infolehte pakkus. keeldusin viisakalt. ja mõtlesin, kas peaksin tädikesele selgitama, et minu ametis on joomisest väga raske loobuda (no tähendab, muidugi ei ole! ma pole mingi purjuk, kuigi sain jõulude ajal joodikute testis 4 "jah"-i 5-st ja see üks oli "ei" ilmselt ainult seetõttu, et mul juhilube pole), aga siiski ei öelnud midagi. las mõtleb, et võibolla õnnestub tal mind järgmine kord päästa.

pärast tööd teen vist ühe väikse Duveli... 

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 16:43  
3 Comment:
  • At 12 jaanuar, 2013 23:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    väga hea, oled ka blogima hakanud, mitte ei käi ainult õiendamas teiste kallal nende tagasihoidlike ülestähenduste pärast. Jään uusi arenguid ootama.

     
  • At 12 jaanuar, 2013 23:03, Anonymous Anonüümne ütles…

    see blogspoti keskkond on harjumatu. vaatamata erinevatele sisse logimistele lubas ta mul kommi avaldada vaid anonüümselt. (Viper)

     
  • At 13 jaanuar, 2013 00:27, Blogger Katrjuss ütles…

    oo, Viper! velkamm! ja ma nüüd mõnda aega ei õienda - saime Vilmariga seda Madise kallal terve eilse õhtu teha ja nüüd on mõneks ajaks rahulik :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker