reede, juuni 01, 2012
aim ölaiv!!
tähendab. u kuu aja jooksul olen ma vahetanud töökohta - nüüdsest võin vastata teie küsimustele seoses õlle, veini, siidri jne pruulimisega (esialgu võiksid need küsimused muidugi lihtsad ikka olla).käinud kardiga sõitmas (mai gaad, miks ma seal rajal ei ela!! ja ei, ma ei mäleta, et ma esimestel ringidel valesti sõitsin ja koguaeg kinni jäin). hänginud, tšillinud jm mõnusat värki teinud (just saabusin nt Topsist). ühesõnaga, elu on mõnsa ja igakord kui ma mõtlen, et võiks mõne oma ÜLIPÕNEVA eluseiga üles tähendada, juhtub see, et...ma noh, lihtsalt kuidagi nagu ei viitsi. võibolla parandan end või siis võibolla jällegi elan ainult kirsiõlut limpsides. igastahes, oli meeldiv kohtuda!

hiljem: pekki, kui vana ma ikka olen!! esimest korda sain ma sellest aru, kui kuulasin Claire's Birthday "Venust". ma mäletan, et selle laulu ajal tundus see naine, kellest lauldi, nii hullult vana. ma olen mingi peaaegu kolm aastat sama vana!! ja siis ükskord ma vaidlesin Madisega, et miks minuvanused enam tudengipäevadel ei käi. ja täna sain teada, kui vana on meie ettevõtte IT-mees. appi, ma olen vanur!!!

hiljem 2: pekki kaks!! ma just kuulan ühte Liisi Koiksoni vana lugu (autor peaks olema IP ofkoos) ja no mu süda pidi peaaegu seisma jääma, et kui täppi see laul on ( v.a. lapsed, keda mul pole). viimane aeg arvutist eemalduda ja magama minna enne, kui ma löristama hakkan...
postitas Katrjuss kell 22:42  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker