neljapäev, aprill 12, 2012
kolmapäev on uus reede (nagu eile selgus)
ma olen kaks päeva pidutsenud. keset töönädalat. eile (täna) jõudsin koju kuskil kell veerand neli. kell helises 6.10. palju õnne mulle ja tänksölot, MäkT., kes ei saanud oma näppe eemal hoida tax frees 11€ maksnud liitrisest Beilisest, mis me pidime kohe ära jooma, et tähistada tema naasmist Eestisse. lisaks on ta loom ja nii me pendeldasime Kodu baari, Levika, Valli baari, Koha ja taas Levika vahel, sest ikka KÕIK kohad tuleb selle lühikese siinviibimisajaga üle vaadata!! nüüd ma istun tööl, ei tööta (nagu näha), ägan ja oigan ja tunnen, et lisaks sellele, et tahaks Okasroosike olla, olen ma vist ka endiselt purjus. greit saksess.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 10:01  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker