pühapäev, jaanuar 29, 2012
hellõu!
tegelikult on nii, et ma alustasingi kodus (ok, tegelikkuses muidugi Triinu juures, kus oli väga mõnus!) ja kui ma küsisin, et kes toetaks minu alkholismi, ütles ema, et ma võiksin enne siiski kodus juua ja siis välja minna ning isa pakkus väga lahkesti mulle kaasa oma Saku tumedaid. õnneks on "Tops" täpselt nii umbes 100 meetrit eemal. ja õnneks töötab seal minu suurepärane sõber ja Nälju sünnipäevateisik M., kes rõõmuga tegi meile mõnusat allahindlust ja pärast vedas meid sellisesse kohta nagu "Koht", mida peavad endised "Moonshine´i" omanikud. oli väga mõnus ja noh, lõpuks meid ootas ikkagi Levikas. ühesõnaga, suuremas osas ma kirjutasin selle sissekande vaid seetõttu, et Awekas ei peaks mind mingiks rämedaks vanuriks, kes räägib taimedega ja siis postitab ainult nendest. ühesõnaga, mul oli niiiii täiega mõnus õhtu ja öö taas ja kell on 5.33 ja ma olen päris kännis, aga suva - postitan siiski! (sest ma olen nii tuus). in the end there is only pohmell!

Sildid: , , , , , ,

postitas Katrjuss kell 05:27  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker