teisipäev, november 15, 2011
abielu plussid
küsisin eile peagi saabuva neljanda abielukuu juubeli valguses oma imeliselt härra abikaasalt (kuigi ma ükskord varem olin talle lubanud, et me ei hakka iga kuu küünaldega torti sööma ja et mulle täitsa sobib, kui korra aastas see abiellumiskuupäev meeles on, et saaks siis üksteist kestva meeldiva seltskonna puhul õnnitleda), et mis siis on nüüd ka mõnusam kui enne. ja minu imeline erudeeritud ja muidu väga intelligentne härra abikaasa vastas, tsiteerin: "Ma saan nüüd vabalt peeretada ja naine ei lähegi selle peale minema!". tuleb tunnistada, et mul on tema pärast kirjeldamatult hea meel!

minu jaoks jällegi on muutunud see, et ma olen nüüd veelgi seksikam kui enne!! või noh, nii vähemasti väitis V, kui ta hiljuti suurest jällenägemisrõõmust mu kaelas rippus. jätan tähelepanuta asjaolu, et mu kallis sõber oli pisut purjakil ja seetõttu võibolla ka natuke ebaadekvaatne. sest. faktid ju räägivad enda eest!

igatahes. abielluda ikka täiega tasus!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 13:03  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker