neljapäev, detsember 22, 2011
kapsas ja mandariin, kapsas ja mandariin
kuna see aasta on nii, et me Madisega veedame pühad eraldi, ei jäänudki muud üle, kui meie elu esimesed perekondlikud jõulud juba varakult ära pidada. seks puhuks tõi Madis koju kaks kuuske, mis on vist maailma kõige väiksemad ja äbarikumad ja üks neist pidi peaaegu ümber kukkuma, kui ma talle ehted külge panin, ja mina valmistasin mõnusa jõuluprae. pidulauda kattes küsis Madis, et kas ta peab selliseks imeliseks sündmuseks ka viigipüksid jalga panema, aga mina olin armulik ja lubasin tal sööma istuda juba seljas olevate riietega.

nii me siis vitsutasime praadi ja kapsast ja liha ja lõime klaase kokku. pärast jagasime kingitusi, pikutasime mandariini ja šokolaadi mugides diivanil ja jutustasime niisama. ma ei tea, kuidas me täpselt sinnani jõudsime, aga üks hetk nõudis Madis, et me peame hakkama nüüd "Porilase koori" tegema. minu arusaamatust väljendava näo peale näitas ta mulle ette. ja loomulikult tähendas see käe ja kaenlaalusega peeruhäälte imiteerimist. proovisin siis ka, aga absoluutselt ei tulnud välja. ei aidanud isegi see, kui Madis ise oma kätt mu kaenla all hoidis ja õpetas, kuidas ma täpselt pean hääle tekitamiseks käega vastu külge lööma. ei mingit porilase häält! pärast pikka punnitamist teatas Madis, et ilmselt see tuleb sellest, et mul puuduvad kaenlaalused. mina loomulikult protesteerisin, mistõttu pidime oma kaenlaaluseid võrdlema. Madis ütles, et proovib veel korra ja tõstis seekord oma käe natukene kõrgemale ja voila! saabus kaua oodatud "Porilase koor". järgnes lõbus pooltund, kus muuhulgas proovisime, kas on võimalik kasutada korraga ka mõlemat kaenlaalust (oli küll) ja üritasime moodustada midagi muusikapala sarnast.

edasi kuulasime jõululaule. või noh, plaanisime seda teha, aga kahjuks, nagu viimasel ajal mul pidude ajal tavaks on, jäin ma hoopiski magama ja ärkasin alles selle peale, kui diivani ees seisev Madis lubas mind ära voodisse kanda.

ühesõnaga, meil oli väga mõnus õhtu ja ma olen ilmselgelt ka palju haritum ja talendikam kui enne. nüüd jääb üle vaid uusaastapidustusi oodata, mis seekord vahelduseks Tallinnas toimuvad (kujutlege siia maailma kõige suurema naeratusega Nälju).

igatahes, rasvaseid pühi kõigile!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 11:11  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker