reede, november 16, 2012
hurmav naer
mu hea tuju jätkub! tulenevalt soojadest ilmadest olen viimasel ajal käinud palju väikeste seelikute ja kleitide ja pükstega. ja sa juudas, kuidas mehed tsekivad! ja see on nii kohutavalt naljakas, sest see on nii kohe näha, et nad seda teevad. just lahkus üks paarike, kus meespool tsekkis mu jalgu vähemalt kolm (3!!) korda, endal naine kõrval seismas. pidin naeru vältimiseks tegema näo, et just kohe on vaja minna midagi arvutist vaatama. st ma saan aru, et mul on siin väike pind ja kedagi teist pole ja sellepärast on see kohe näha, aga no naljakas ikkagi.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 13:23  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker