reede, jaanuar 04, 2013
hipp hõpp, aasta lõpp!
oioioi. vahepeal olen elanud sellist põnevat elu, et lausa pisar tuleb silmanurka mõttest, et ainult kaks päeva veel ja siis tuleb tagasi tööle minna. (no see pisar võib olla muidugi tingitud ka palavikust, mis mind juba teist päeva ahistab). igatahes. jõulud veetsin traditsiooniliselt Saaremaal. sõin vatsa vappuma ja jõin kodusiidrit peale. (uuest aastast...st esmaspäevast hakkab dieet!). suurema osa ajast puhkasin niisama ja see oli imeline. Saaremaalt läksin peaaegu otse Ewert and The Two Dragonsi kontserdile Rock Café-sse. oii, see oli ilus. tõesti noh! mina jäin väga rahule. ja mulle tundus, et rahule jäi ka Oll, nende kõige suurem väike fänn. järgmisel päeval sõitsin Valingule suurepärasele sünnipäevale. jõudsime seekord täiesti mõistlikul ajal kohale (u kell 21) ja seda suurem oli üllatus, kui üks hetk selgus, et kell on saanud juba 4 hommikul. kuhu see aeg kadus, on seniajani müstika. ilmselgelt oli imeline pidu! (ja ofkoos valutas järgmisel päeval mu keha ka niimoodi, et ma peaaegu voodistki välja ei saanud muudmoodi, kui veeredes). ja kes oleks uskunud, et pühapäeva hommikul esimese rongiga koju sõites (kell 6.43) on rong päris paksult rahvast täis. kuhu nad kõik läksid sellisel kellaajal ja miks?? aastavahetuse veetsin Tallinnas ja seekord mitte voodis ägisedes, vaid lausa linnavahel jõlkudes! kõigepealt külastasin oma lugupeetud vanemaid ja nende sõpru ja tankisin oma kõhu taaskord head-paremat täis (kordan, esmaspäevast algab dieet!!). sama tegi ka Nälju, et siis hiljem oma tore ja lahke vanapaar kenasti minu omade juurde transportida. oli suisa kurb see kõvasti itsitav seltskond maha jätta ja nagu ma hommikul kuulsin, oli neil tralli jätkunud kauemaks. ise vedasime Näljuga oma tagumikud traditsiooniliselt (mis küll vahepeal paariks aastaks katkes) uue aasta esimesteks sekunditeks Patkuli trepi esimesele astmele ja siis sealt edasi ka platvormile. pidin seal kõigiga kohtuma, aga kahjuks telefonid ei vastanud ja side ei töötanud ja nii õnnestus meil juhuslikult kohata vaid Liisu (minul juba sel õhtul teist korda - ma ütlen, see peab olema üks igavesti hea enne selleks aastaks!). kuna sadas mingit eriti vastikut ollust, leidsime mõne aja pärast, et tunduvalt mõistlikum on end siiski kuskile sisse asutada ja nii sammud "Sinilindu" seadsimegi. tundus, et pool linna oli sinna kokku tulnud - kohtasime J&M-i ja nende sõpru, L-i ja perek. V-d, lõpuks ka Roheliot ja I-d ning mõningaid tuttavaid nägusid veel. puudu jäid vaid M&M, kellest esimene küll saatis mulle hommikul kell 8 sõnumi, et uurida, kas ma olen endiselt "Sinilinnus" või juba koju läinud. vihtusime tantsida, jutustasime pikalt ja oli muidu mõnus. ja siis ei jäänudki muud üle, kui ka Levikast enne kojuminekut läbi käia. eks ma alguses naersin L.-i vanamutluse üle, kui ta võttis kotist vihmavarju ja kingatalla alla käivad naelikud, aga mu naeratus tardus kohe, kui ma mööda jääd Levika poole uisutama pidin hakkama, samal ajal vaadates, kuidas L. nagu muuseas ringi kepsutas. õnneks siiski jõudsime õnnelikult kohale. ja loomulikult oli teine pool linnast just sinna kogunenud. minul õnnestus lõpuks ka Madisele uusaastatervitused isiklikult üle anda (ta nimelt oli õhtul tööl ja nii u kell 21 helistas, et tema enam ei jaksa ja läheb sõbra juurde tuttu. halastamatu sõber oli Madise aga südaööl tagasi linna saluuti vaatama vedanud). pärast pikka ööd jõudsime lõpuks ka koju, kus meid ootas kodusiider ja pidulaua jäänused (jaaaaa!!! esmaspäevast!!). oli üks igavesti mõnus õhtu. ahjaa, meenus, et üks mu lemmik hetk sellest ööst oli see, kui minu taga kõndinud venelased hüüdsid mulle: "Ded Maroz!!" (mul nimelt oli seljas mu punane mantel ja hele müts) ja kui ma siis ümber pöörasin, pomisesid vaikselt: "Aaaa...Sneguurotška...". pärast kõike seda olen ma nüüd põhiliselt plötutanud. ja küpsetanud. eile õhtul kell u kümme teatas Madis, et tema sooviks nüüd küpsiseid süüa. mõeldud-tehtud! sättisime aga kondiitrikoja üles ja asusime liivataigna küpsiseid vorpima. kuna kõigil Feissbukki pole, panen meie kätetööst ühe pildi ka siia. pildi pealkiri on: "Tahtsime lolli nalja teha, välja tuli Lõvikuningas":



tähendab, ma ei viitsi hakata oma seda eelnevat teksti lõigutama. lugege nii, et prillid ees! (ja ärge muretsege, te olete siiski nendest hoolimata seksikad, nagu ma enda kohta ükskord teada sain). siin on mu selle aasta raamatusaak. nagu näha, olen alguses saanud targemaks ja siis jäänud üha lollimaks, sest ma tõesti ei oska öelda ühtegi inimest, kes oleks pärast "Fifty Shades of Grey" triloogiat mingi uue osakese avastanud või Nobeli preemiale kandideerinud. võib-olla ainult aju äravoolu kategoorias. igatahes on see etapp mul nüüd läbitud ja loota võib, et vähemalt mingi osa mu ajust on võimalik selle aastaga üles turgutada. lootus, teadupärast, surevat viimasena.

häbipost nr 1 
häbipost nr 2 
häbipost nr 3
häbipost nr 4

Pierre Boulle "Ahvide planeet", jaanuar
Kalju Kangur "Puud, mis virvendavad lindude laulust. Sigridi raamat.", jaanuar
Robin Hobb "Fool´s Errand", veebruar
Robin Hobb "The Golden Fool", veebruar
Robin Hobb "Fool´s Fate", veebruar
Stephen King "Misery", märts
Indrek Hargla "Apteeker Melchior ja Oleviste mõistatus", märts
Tiina Laanem "Väikesed vanamehed", märts
Margit Kilumets "Ita Ever. Elu suuruses", märts
Michael Cunningham "Tunnid", märts
Stanislaw Lem "Solaris", märts
Ken Kesey "Lendas üle käopesa", aprill
Tiina Laanem "Sidrunid ja siilid", aprill
Alexander McCall Smith "Unenägude Angus", aprill
Neil Strauss "The Game", aprill
Marko Mägi "Maitsestatud kanad", aprill
Andrus Kivirähk "Sirli, Siim ja saladused", mai
Virginia Woolf "Proua Dalloway", mai
Knut Hamsun "Nälg", mai
Virginia Woolf "Tuletorni juurde", juuni
P. Jezequel, E. Ferroniere, J.-P. Monge "Haldjate otsingul", juuni
Viivi Luik "Seitsmes rahukevad", juuni
Anne Rice "Intervjuu vampiiriga", juuni
Tõnu Õnnepalu "Ainus armastus", juuli
Anita Danielson "Puuvilja- ja marjaveinid", juuli
Mati Unt "Öös on asju", juuli
Daniil Harms "Väljapudenevad vanaeided", juuli
Helgi Oras "Koduveinid", juuli
Sigmund Freud "The Joke and Its Relation to the Unconscious", august
Vladimir Nabokov "Lolita", september
Grant Naylor "Punane Kääbus. Lõpmatuses tuleb sõita ettevaatlikult", september
Grant Naylor "Punane Kääbus. Parem kui elu", september
Doug Naylor "Punane Kääbus. Viimane inimene", september
Jane Austen "Uhkus ja eelarvamus", september
Jean-Paul Sartre "Iiveldus", oktoober
E. L. James "Fifty Shades of Grey", oktoober
E. L. James "Fifty Shades Darker", oktoober
E. L. James "Fifty Shades Freed", november
William Faulkner "Absalom, Absalom!", november
Jack Kerouac "Teel", detsember

Sildid:

postitas Katrjuss kell 23:49  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker