reede, jaanuar 02, 2009
ja aaa-aastat uut!
kuna ma ükspäev hiljuti juba ütlesin Kaarlile "Levikas" ära, et minu aasta oli küll tegelikult tõeline pluss seekord, siis ma ei viitsigi sinna midagi lisada rohkemat. ja kuna ma olen tõeline ahv, siis ma panen ka siia need raamatud, mis ma see...st eelmine aasta läbi lugesin. et häbiposti või nii. et kõik näeksid, et ma olen maailma kõige väiksema lugemusega inimene.

David Baddiel "Unetus", jaanuar
William Golding "Kärbeste jumal", jaanuar
Hannu Mäkela "Härra Huu" kõik osad, jaanuar
Andrus Kivirähk "Mees, kes teadis ussisõnu", veebruar
Kazuo Ishiguru "Päeva riismed", veebruar
Jeffrey Eugenides "Süütud enesetapud", märts
Tõnu Õnnepalu "Flandria päevik", juuni
Robin Hobb "Salamõrtsuka õpilane", juuni
Catherine Merridale "Ivani sõda", juuni
Lauri Vahtre "Absurdi impeerium", juuli
Kurt Vonnegut "Õnne sünnipäevaks, Wanda June!", juuli
Aleksandr Solženitsõn "Üks päev Ivan Denissovitši elus", august
Robin Hobb "Royal Assassin", august
Ene Kook "Tütarlapsest sirgub naine", september
Robin Hobb "Assassin´s Quest", oktoober
Andrus Kivirähk "Leiutajateküla Lotte", oktoober
Umberto Eco "Roosi nimi", detsember
Liis Kängsepp "Minu Argentina", detsember

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 17:44  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker