esmaspäev, detsember 15, 2008
ma olen niiiii haike!
haige on ikka nõme olla. eriti nõme on olla haige tööl. nagu nt mina praegu. (aga ma lihtsalt ei saa kodus paraneda, sest niinii palju tööd ja niinii kiire on.) kannatada rõvedat kurguvalu ja lugeda minuteid järgmise leevendava imemistableti võtmiseni. kõige suurem miinus on muidugi see, et Andero, kes just oli haige, käis täna mul ainult korraks ukse vahel, aga põgenes niipea, kui ma ütlesin, et ma olen niiii haige. ja enam tagasi ei tulnudki. ja et sellest veel vähe oleks, ütles ta enne minekut, et näed siis, nüüd ma ei saa sulle musi ka anda, kuigi just tahaks, ja sa tahaksid ju ka, onju. pobisesin midagi äärmiselt kahetsevat nina alla, ja tegin näo, et töötan hoolega. huuled pigistasin igaks juhuks kriipsuks. sest ei või ju iial pervonkse ette teada.

puhkuseni on seitse päeva. jah, loen.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 17:54  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker