reede, november 07, 2008
teretulemast, rikkus!
mul on hea meel, et inimesed viimasel ajal leiavad, et ma olen suurepärane suhtluspartner. kõigepealt eile olin ma kasutuses trollisõiduplaanina. alguses küsis üks, et mis trolliga ta Mustamäe teele saab. vastasin. siis tuli teine ja küsis, kuidas ta Kristiinesse ja Linnu teele saab. vastasin. ja siis täna, kui ma hommikul koju tulin, lasi mu altnaabrimees just parasjagu mingit noort naist välja välisuksest. ja kommenteeris mu seljataga, et whuhh, sai lahti lõpuks. mina küsisin, et mismõttes. mispeale naabrimees kommenteeris, et eilne vitt, purjuspeaga ikka juhtub selliseid asju. minul ei jäänud muud üle, kui öelda, et ahah ja trepist üles minna. tegelikult ma muidugi rõõmustan, et meie suhtlus on vaevuteretamisest nii kaugele edasi arenenud. ja loodan, et temast saab Wulffmorgenthaleri pervonksnaaber.

ja üldsegi, ma sain lõpuks ometigi tööle. jipikajeeajeeajeeajee!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 10:09  
1 Comment:
  • At 07 november, 2008 12:17, Blogger Triin ütles…

    Õnnitlen südamest huvitava altnaabrimehega tutvuse järgmisele tasemele viimise puhul! Ah ja tööle saamise eest kah.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker