pühapäev, oktoober 26, 2008
normaalne pere
vaatame telekast "Tantsud tähtedega". iga üks nokitseb midagi vaikselt süüa. kõigepealt saabusin mina kommipakiga, mille ma olin peitnud endale sülle, ja siis sõin sealt salaja. varsti avastasime Maiksi salaja kotist šokolaadi söömast. mõne ajapärast tuli Kristi, kommipakk särgi vahele peidetud. talle järgnes taas Maiks, kes pleedi varjus krõpsu sõi ja siis sealt teistelegi pakkus. miks selline salatsemine? loomulikult sellepärast, et kui avalikult süüa, siis kimab kohale Oliver, kes nõuab: "Tahan ka pommi!" või "Üks väike tükk veel!" või "Üks viimane!". ja kes siis jagada tahab, eksole.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 22:01  
2 Comment:
  • At 26 oktoober, 2008 23:05, Blogger irve ütles…

    appi. see on üks valusamaid sissekandeid teie normaalsest perekonnast. tahaksin tervitada oliverikest, kes seda kunagi lugema juhtub!

     
  • At 27 oktoober, 2008 10:31, Blogger Katrjuss ütles…

    ah tegelikult muidugi ei ole nii, et me Oliverikesele midagi kunagi ei anna. st kommi ja muud mõnusust. ikka anname, aga eile oli juba päris õhtu ja ta oli ka terve hunniku magusat enne nahka pistnud.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker