laupäev, september 27, 2008
ma olen ikka täiega friik!
esiteks ma avastasin just, et mul on õudselt karvased õlad, kui ma üritasin õla pealt karvu ära pühkida ja mõistsin, et need ei ole kampsunist sinna jäänud, vaid kasvavad mu küljes.

teiseks on mul vasak kõrvaauk palju väiksem kui parem, sest sinna ei taha korralikult püsima jääda ükski nööpkõrvaklapp (ma ei ole kindel, kas see on nende nimi), samas kui teisega pole üldse mingit probleemi.

kolmandaks puuduvad mul täielikult seletamis- ja lausemoodustamisoskused. eile küsisin Kaubamajas lõngapoole ja ei suutnud neid muudmoodi kirjeldada, kui et noh siuksed neljakandilised, samal ajal näppe piklikku eset kujutades edasi-tagasi liigutades. ma ei imestanud kohe üldse müüjanna täielikku arusaamatust väljendava näo peale ega ka tema hilisema kommentaari peale, et need ju küll neljakandilised pole, kui ma ükshetk lõngapoole märgates karjatasin, et teil on küll neid! ja siis kohe võtma tormasin.

selguse huvides olgu märgitud, et lõngapoolid näevad välja sellised:


pilt siit.

ja neljandaks hakkasin ma miskipärast kahtlema, et kas ikka kirjutatakse "müüjanna" ning käisin seda espetsiaalselt "ÕS"-ist järgi vaatamas. ja nüüd ma lähen kohe ka vaatan, kas on järgi või järele. loomulikult on järele. Õšš minestaks praegu. ma vist olin liiga kaua õues päikse käes ja sain piste.

tegelikult ma muidugi mõistan, et see kõik pole üldsegi piisav, et mind tsirkusse vastu võetaks. aga ei või iial teada. vblla juba järgmise Tsirkuse tuuri ajal näidatakse ka Karvaste õlgadega naist, kes teeb kätega imelikke liigutusi ja seletab sinna kõrvale midagi veidras keeles, moodustamata ühtegi lauset.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 14:13  
3 Comment:
  • At 27 september, 2008 22:46, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma maksaks selle eest raha küll! :D

    samas, sa teed selliseid asju nagunii igal peo ajal, nii et ma pole kindel, kas tasub...

     
  • At 29 september, 2008 14:08, Blogger Katrjuss ütles…

    ma olen alati arvanud, et ma peaksin endaga koos olemise eest raha kasseerima hakkama :P.

     
  • At 29 september, 2008 18:55, Anonymous Anonüümne ütles…

    biznesplan!

    ma võtaks kohe aastase paketi, palun :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker