pühapäev, september 07, 2008
paskaak!
Oliver on avastanud telefoniga rääkimise imelise maailma. see tähendab, et igakord, kui heliseb lauatelefon, algab võistlus. et kes kiiremini telefonini joosta ja vastata jõuab. täna helistas mulle Kärt. loomulikult kaotasin võistluse. see tähendas mõningast kaklemist telefonitoru pärast. mõistes oma kaotust, asus Oliver hoopiski mu koti sisu inspekteerima. selle peale muidugi kargasin mina karjatades üles, et päästa kott laialipuistamisest. telefoni unustasin täiesti. see, loomulikult, oli viga. Oliver, va kavalpeast sindrinahk, nähes, et ma olen telefonist eemaldunud, kimas ise kiiresti toru võtma ja keeldus seda mulle tagastamast. nii pidime taas kaklema veits. üldiselt ma muidugi ei mäleta, et ma oleks Oliverist siukse paskaagi kasvatanud. noou, aiv grieitid ö moonster!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 16:47  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker