reede, august 29, 2008
kampsuniteisikud
ma kohe üldse ei suutnud naeru tagasi hoida, kui ma võtsin kätte enda justvalminud kampsuni ja Maiksi poest ostetud kampsuni ning Maiksi juurde suundusin. tegemist oli nimelt kampsuniteisikutega. hindamatu oli ka Maiksi nägu, kes mitte midagi aru ei saanud ja hüsteeriliselt naervat mind hämmeldunud pilguga vaatas. peale mõningaid selgitusi teatas ta, et see pole sugugi aus, et mina oma kampsuni kuskil nii 100 krooni eest sain ja tema pidi enda oma eest 40 eurot maksma. ja et ma peaksin talle vaevatasuks edaspidi kõik riided õmblema. vaatame seda asja. ja kui ma viitsin, siis näitan teisikute pilti ka. kunagi.
õmmelda on ikka täiega mõnus!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 00:22  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker